20.07.2012

Insekt

10 kommentarer:

  1. This is fantastic. The insect almost looks like a visitor from another planet.

    SvarSlett
  2. Utmerket B&W bilde!
    Flott nærbilde!
    Ha en herlig fredda'!

    SvarSlett
  3. I wonder how you did that. Is the insect dead? or did you catch it and put inside a glassbox?? - It is amazing anyway - !!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Insektet levde, det satt på utebordet og var ca 3 cm langt, så jeg listet meg innpå.

      Slett
  4. What an amazing image! This is wonderful.

    SvarSlett
  5. Oyoy, så nært og flott :0) Ønsker meg makro...og blir nesten så jeg løper ut døra for å kjøpe et objektiv når jeg ser bilde ditt :0) Vakkert og flott :0)

    SvarSlett
  6. Stunning macro! Don't the hairs on it make it so creepy?!
    Stopping by from Simple as that Blog.
    ~Lisa

    SvarSlett
  7. You truly blew my mind with this shot. I love it!

    SvarSlett