11.11.2013

Grått

18 kommentarer:

  1. Oh my, what an adorable kitten! I miss having a kitten in my house. They are so cute, playing and sleeping all day long. :)

    SvarSlett
  2. Oh so adorable ~ precious photo ~ thanks, carol, xxx

    SvarSlett
  3. Men åh så mysigt. Älskar katter och en sån här bild smälter jag inför. Fina grå toner.

    SvarSlett
  4. nämen nääää gulleplutt så söt! Nu vill jag krypa ner där bredvid och mysa!

    SvarSlett
  5. En sån sötnos som tycks sova så förnöjt med ett leende på läpparna. Fina gråa nyanser i både päls och filt. Vi tänkte lite lika du och jag när det gällde gråtema.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  6. Vilken härlig stund och vilken underbart gullig katt.
    /Kiki

    SvarSlett
  7. En ljuvlig bild Ffll av liv och värme. Ett perfekt val till temat :-)

    SvarSlett
  8. Åhh, så mysigt! Där vill jag bara borra ner min näsa i kattmagen och känna den mjuka värmen och höra det gosiga kurrandet! Tur att jag har en av mina egna liggande tätt, tätt intill mig!

    SvarSlett
  9. Tänk att gråa nyanser kan njuta av livet och se ut att må hur bra som helst.

    SvarSlett