14.06.2014

Vann

18 kommentarer:

  1. Fin den sista bilden är med fjädern :-)

    SvarSlett
  2. Otroligt vackra och krispiga bilder! Här vill jag bada....NU....men jag ser att vattnet är kallt men det gör inget! :) Jag gillar verkligen dina bilder!

    Ha en skön söndag!

    SvarSlett
  3. Direktlänken till din triss är fel. Trist för du har en bra triss :-)

    SvarSlett
  4. Klara, härliga vatten ! Skönt !

    SvarSlett
  5. En riktigt fin triss på veckans ämne

    SvarSlett
  6. Känns som jag vill doppa mina fötter där.

    SvarSlett
  7. Vann er jammen det mest fascinerende elementet jeg vet av :-)

    SvarSlett
  8. Vilka otroligt vackra vattenbilder, så fint du fotat!

    SvarSlett
  9. Great details and beautiful photos.

    SvarSlett
  10. such a lot of sea weeds, are they legal to harvest?

    SvarSlett
  11. Well done!! Boom Bobbi and Gary.

    SvarSlett
  12. Beautiful clear water and I like the little drifting feather.

    SvarSlett
  13. Gorgeous. thank you for sharing.

    SvarSlett
  14. These are GREAT! Tom The Backroads Traveller

    SvarSlett