30.08.2014

På rad

15 kommentarer:

  1. Her står trærne på rad og rekke! Tøff tolkning.

    SvarSlett
  2. Jag tänker bara att hur skulle jag klara klättra upp på kullen om jag skulle bo där. Då i Österbotten Finland terrängen är platt. Men annors man skulle få så där fina bilder om varierande terräng. Jag menar att er terräng är mycket intressantare än vår platt, platt o platt allstans :) !!!!! Vackra, friska bilder !

    SvarSlett
  3. Fina bilder på träd i rad! :)

    SvarSlett
  4. Ja, verkligen på rad där! Härligt med trädrader tycker jag =)

    SvarSlett
  5. Snygg tolkning och snygga bilder.....=)

    /Ninni

    SvarSlett
  6. Fina bilder. Snyggt komponerat.

    SvarSlett
  7. Kul med olika vinklar på samma objekt! :)

    SvarSlett
  8. Det här är en snyggt sammanhållen triss i min smak.

    SvarSlett
  9. Så vackra bilder du har, snyggt trissat!

    SvarSlett