31.01.2015

B som i ....

20 kommentarer:

  1. Snyggt trissat.....=)

    Kram Ninni

    SvarSlett
  2. De där längtar vi verkligen efter bra triss och vacker blomma.
    Ha en fin helg
    Kram Meta

    SvarSlett
  3. Åh så fint fotat! Jag har också fullt av pärlhyacinter i krukor och glas......en liten försmak av våren! :)

    SvarSlett
  4. Flotteste vårblomst. Jeg har også perleblomst i blomst nå.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  5. Blå blommor - en så fantastiskt vacker triss!
    Berit E

    SvarSlett
  6. Vackra blommor i dina vackra bilder

    SvarSlett
  7. Coola blommor. Snyggt med markerade konturerna.

    SvarSlett
  8. luv the first photo best

    much love...

    SvarSlett
  9. Ahhh spring… so beautiful, and coming before we know it. Thanks for sharing the love up-close with I Heart Macro:-)

    SvarSlett
  10. Vilka fina bilder på pärlhyacinterna. Jag kom just på att jag hade glömt bort fototriss ett bra tag och nu kikar jag runt hos de som redan lagt upp sina för att se om nån tänkt lika som mig. Men jag har inte lagt upp mina bilder än, så trissen finns än så länge bara i mitt huvud. :)

    SvarSlett
  11. Beautiful macros look like muscari to me. I believe these have grape fruit fragrance.

    SvarSlett
  12. Very delicate flowers and great macro shots of them!
    Thanks for participating in Floral Friday Fotos, hope to see your new contributions this week.

    SvarSlett