17.06.2015

Bloggen er 5 år

For 5 år siden oppdaget jeg en ny verden. At det er gøy å ta bilder, har jeg alltid visst. Noe annet er å dele disse bildene på en enkel og morsom måte på Internett.

Nå har vi jo Instagram, og facebook hadde vi allerede den gangen, men det med å ha en blogg og så å knytte seg opp til andre blogger, var det jeg oppdaget den gangen. Mange av bloggerne rundt om i verden la ut utfordringer, og så skulle vi andre gå på jakt etter noe som passet til forskjellige temaer. Da ble fotografering enda mer interessant.

Jeg har postet bilder nesten hver dag, men jeg har slettet mange. I begynnelsen brukte jeg gratisprogrammer til redigeringen, nå bruker jeg stort sett Photoshop Elements.

Det perfekte er ikke så viktig for meg, mer det finne ut av nye teknikker, finne bilder til temaer, bli inspirert og lære av andre. For meg er nok redigeringen mer interessant enn fotograferingen. Det har blitt mange timer ved Macen.


Dette blogformatet har jeg valgt en stund fremover fordi det da er lettere for dere å skrolle ned til de første bildene jeg la ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar