31.10.2015

Morgentur i Chania



Både kirke og moske

Fototriss

12 kommentarer:

  1. Huh, den översta bilden var ju litet creepy... Jag kan inte förstå att jag faktiskt ätit sådana... Men snyggt fotat. Kyrkan/moskén var väldigt fin. Vad många klockor de har i klocktornet.

    SvarSlett
  2. Hualigen för den första bilden. Men bra trissat.

    SvarSlett
  3. Läcker första bild, nyfångad förmodligen :) Tack för den härlig turen till Chania ;)

    SvarSlett
  4. Fint trissat! Kul att få följa med ut och resa!

    SvarSlett
  5. Härlig triss, fast bläckfisken ser ju lite otäck ut ...

    SvarSlett
  6. Chania, det var länge sedan jag var där.......
    Första bilden är min favvo. Så där lite lagom slemmig men annorlunda!

    SvarSlett
  7. 1. bilden är exotisk och mest intressant !

    SvarSlett
  8. Läcker bild på bläckfisken, inget jag vill äta men det är häftiga djur

    SvarSlett
  9. Vilken spännande triss! Gillar den skarpt!

    SvarSlett